شعارمديريتي

به جای پرداختن به برنامهء استراتژیک, به تفکر و ایده‌های استراتژیک روی آورید

 

تصميم گيري فرآيندي است خاص شامل پیش بینی، ارزیابی و مقایسه نتایج راه حل های موجود و انتخاب قطعی یک راه حل برای رسیدن به اهدف مطلوب است که اصطلاحا تحت عنوان تصمیم گیری چند معیاره شناخته می شود. تصميم به معناي انتخابي خودآگاه است كه به فرد امكان مي دهد تا براساس مجموعه اي از شرايط داده شده نحوه رفتار و طرز تفكر خاص آن مجموعه بررسي و سپس يك گزينه، مقبول واقع شود و سپس اجرا گردد.

 

راز حیات سازمان‌ها و شرکت‌ها در ایجاد سیستمی جهت برقراری بهتر با مشتری است. رفتار دوستانه با مشتری مهم‌ترین امر در مدیریت ارتباط با مشتری - CRM است. عبارت "همیشه حق با مشتری است" به همین دلیل ساخته شده است!
 هر فروشنده ای در هر تجارتی از اهمیت تاثیرگزاری مثبت در اولین ارتباط با مشتری آگاهی دارد. فروشنده‌ها می‌دانند که موفقیت فروش آنها تماما بستگی به 30 ثانیه اول برخوردشان با مشتری دارد و سعی به رسیدن تفاهم با مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌کنند. در آن صورت است که خریدار بالقوه به تمام پیشنهادهای آن‌ها گوش می‌کند و در نهایت از او خرید می‌کند.

 

آقای والتون مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای Wal-Mart درباره مشتری و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اینگونه می‌گوید: "مشتری کسی است که حقوق هر یک از کارمندان ما را می‌دهد و کسی است که تصمیم می‌گیرد تجارت ما موفق شود یا شکست بخورد. در واقع مشتری می‌تواند هر کسی را که خواست اخراج کند و این کار را می‌تواند با خرج کردن پول‌هایش در جایی دیگر انجام دهد. هر کاری که می کنیم، هر مفهومی که پیاده میکنیم، هر تکنولوژی را که توسعه می دهیم یا وارد میکنیم فقط و فقط به خاطر مشتری است"

 
این دو استاندارد پس از استاندارد ایزو 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) از شناخته شده ترین و کاربردی ترین استانداردهای مدیریتی بین المللی در ایران هستند و بسیاری از سازمان ها جهت ارتقاء سطح عملکردی خود ترجیح میدهند پس از پیاده سازی الزامات ایزو 9001، به پیاده سازی الزامات ایزو 14001 و OHSAS 18001 نیز بپردازند.
 
هوش تجاری فرآیند انتقال دیتاهای خام به اطلاعات مفید و با هدف تجزیه‌وتحلیل تجارت است. هوش تجاری می‌تواند کمک به تشخیص و توسعه خیل عظیمی از اطلاعات ساختار نیافته کند و سازمان بتواند استراتژی‌های جدید تجاری خود را با شناسایی فرصت‌های پیشرفت تعیین نماید. درواقع هوش تجاری برای سازمان فرصت تفسیر دیتاهای زیاد را در جهت کشف فرصت‌های پیشرفت و پیاده‌سازی استراتژی‌های مؤثر را جهت پایداری سازمان در درازمدت و ساخت مزیت رقابتی در بازار را می‌دهد.پس می‌توان گفت هوش تجاری نگاهی از وضعیت قبل و وضعیت حاضر را می‌دهد و سعی در پیش‌بینی وضعیت آینده سازمان نیز دارد. 
جمعه, تیر 06 1393

 

شما می‌توانید کتاب الکترونیکی آموزش شش سیگما برای تجارت‌های کوچک را رایگان دانلود کنید. 

 

مطالبی که در این کتاب خواهید خواند:

» شش سیگما چیست؟

» تعریف معیارهای کلیدی در پروژه های شش سیگما

» انتخاب مناسب پروژه‌های شش سیگما

» تشریح فازهای شش سیگما: فاز تعریف، اندازه گیری، آنالیز، بهبود و کنترل

 

اطلاعات خود را وارد نمایید تا بلافاصله دانلود فایل شروع شود:

 

لجستیک مدیریت جربان کالا ها از محل موجودی به محل مصرف، برای برطرف کردن نیاز ها مشتری است. اقلامی که در لجستیک مورد توجه قرار میگیرند می تواند اقلام فیزیکی مانند غذا، مواد اولیه ، حیوانات ، ابزارآلات و ... باشد یا اقلامی غیر فیزیکی مانند اطلاعات و انرژی. لجستیک کالاهای فیزیکی نیازمند یک سیستم یکپارچه برای جریان اطلاعات، جریان مواد، تولید، بسته بندی، نگهداری موجودی، حمل و نقل ، انبار داری و در نهایت حفظ امنیت است.

منطق رادار در مدل EFQM یک چهارچوب ارزیابی پویا و ابزار مدیریتی قدرتمند می باشد ، منطق RADAR جهت بررسی عملکرد سازمان مطابق مدل EFQM استفاده می گردد .
منطق رادارازعناصر و ویژگی هایی تشکیل شده است که این ویژگی ها جهت امتیازدهی در فرآیند خود ارزیابی و ارزیابی سازمان بر اساس مدل تعالی EFQM  استفاده می شود.

صفحه3 از6

دانلود کتاب

جمعه, تیر 06 1393 8161 نظرها
دانلود رایگان کتاب آموزش شش سیگما

 

شما می‌توانید کتاب الکترونیکی آموزش شش سیگما برای تجارت‌های کوچک را رایگان دانلود کنید. 

 

پشتیبانی

LiveZilla Live Chat Software

عضویت خبرنامه

تماس با ما

تماس با مدیریت سرآمد

برای ارتباط با ما می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

دفتر مرکزی (MSI) و  دفتر آموزش:

تلفن: 30-66569429 021
فكس: 66568065 021

پست الکترونیکی:  info [at] msi.co.ir