دوره هاي آموزشي
آموزش نرم افزار Endnote
نوشته شده توسط مدير سايت
اندنوت برای منبع نویسی در پایان نامه ها و مقالات ایجاد شده است.آموزش مدیریت منابع و اطلاعات منابع علمی با نرم افزار Endnote
امروزه کلیه اقشار دارای تحصیلات عالیه از دانشجویان تا مهندسین و اساتید دانشگاه ها دارای اضطراب مدیریت اطلاعات علمی و اجرایی می باشند. سالیانه محققان و گروه های اجرایی دارای حجم بالایی از اطلاعات در بخش های مختلف می باشند و دسته بندی این اطلاعات امر بسیار پیچیده ای می باشد. در این ارتباط شرکت تامسون رویترز جهت تسهیل امر مدیریت متون و مدیریت منابع و مآخذ و همچنین خروجی بسیار مناسب منابع بر اساس استاندارد های تحقیقاتی معتبر اقدام به ارائه یک نرم افزار جدید در این ارتباط نموده است که کاربر می تواند با بکارگیری این نرم افزار یک بانک اطلاعاتی از مقالات و منابع خود را به راحتی در اختیار داشته باشد و در هنگام لزوم بدون مشکل خاصی نسبت به خروجی و کاربرد در مقالات و کتب و پایان نامه و یا گزارش فنی استفاده نماید. در حقیقت این نرم افزار یک نرم افزار جامع برای مدیریت منابع و اطلاعات منابع علمی می باشد. نرم افزار اندنوت از تولیدات شرکت تامسون می باشد که برای منبع نویسی در پایان نامه ها و مقالات ایجاد شده است. این برنامه قابلیت تهیه و دخیره منابع و همچنین منبع نویسی بر اساس الگوهای مختلف را دارد. این برنامه قابلیت تهیه یک کتابخانه مجازی از داده های علمی و پژوهشی و همچنین ارتباط با پایگاه های جستجو را دارا می باشد.
کارگاه آموزشي مدیریت منابع و اطلاعات منابع علمی با نرم افزار Endnote توسط آکادمی مدیریت سرآمد ایرانیان برگزار می گردد
آموزش مدل بلوغ مدیریت پروژه سازمانی OPM3
نوشته شده توسط مدير سايت
مدل بلوغ OPM3 جهت سنجش درجه بلوغ سازمانهای درگیر پروژه ( ارزیابی پروژه ) ، خصوصا سازمانهاي پروژه محور مورد استفاده قرار می گیرد
OPM3 مدل بلوغ مدیریت پروژه ، یک ابزار قدرتمند در جهت بهبود بلوغ سازمانی مدیریت پروژه و دستیابی به اهداف استراتژیک در پروژه های سازمان می باشد
در دوره آموزش مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه OPM3 نحوه استفاده از مدل مدیریت پروژه جهت ارزیابی پروژه ها تشریح می گردد
امروزه از دغدغه های کارشناسان برنامه ریزی و کنترل پروژه ها آشنایی با مفاهیم و تکنیک های کاربردی برنامه ریزی و کنترل پروژه می باشد. در این میان خلاء آشنایی این افراد با تجهیزات صنعتی به کار رفته در پروژه ها به شدت احساس می شود .
در دوره برنامه ریزی و کنترل پروژه کاربردی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، مفاهیم و تکنیک های برنامه ریزی و کنترل پروژه کاربردی مطابق با نيازهاي روز پروژه هاي صنعتي، خدماتي و تحقيقاتي به همراه آشنایی کلی با مفاهیم و تجهیزات پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی تشریح می گردد .
همچنین در دوره کنترل پروژه نفت و گاز و پتروشیمی ، بصورت کاربردی مراحل برنامه ریزی و کنترل پروژه عملی و نحوه گزارش گيري برنامه ریزی و کنترل پروژه و تجهیزات و اصطلاحات مرتبط با پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی آموزش داده می شود
آموزش استاندارد مديريت ارزش كسب شده EVM
نوشته شده توسط مدير سايت
ارزش کسب شده EV ، به دست آورده یک روش مدیریت پروژه برای اندازه گیری عملکرد و پیشرفت پروژه است. Earned Value Management از استانداردهای انجمن مدیریت پروژه امریکا می باشد که برای ارزیابی پروژه ها از نظر دامنه فعالیت ، هزینه ، برنامه زمان بندی و .. بکار می رود
با استفاد از سیستم ارزش کسب شده EVM در پروژه ها ، مسائل عملکرد پروژه ها قابل پیش بینی می باشد
شما در دوره آموزش مدیریت ارزش کسب شده ، با اجزاء اصلی استاندارد مدیریت ارزش کسب شده ، نحوه ارزیابی و پیش بینی عملکرد پروژه ها و استفاده از نرم افزار در مدیریت ارزش کسب شده آشنا می گردید
آموزش تفکر استراتژیک
نوشته شده توسط مدير سايت
بسیاری از رهبران سازمانها با فرآیندهای طراحی ، استقرار و ارزیابی مدیریت استراتژیک آشنا بوده و برخی از آنها ، این فرآیندها را به کار بسته اند.
ولی تعداد محدودی از آنها با مفهوم تفکر استراتژیک آشنا هستند. تفکر استراتژیک به عنوان یک تفکر خلاق در کنار ابزارهای برنامه ریزی استراتژیک و به صورت یکپارچه می تواند اسباب پیشرفت سازمان را فراهم سازد.
بنابراین می توان گفت برای تعیین مسیر پیشرفت سازمان به سوی چشم انداز تعریف شده ، به هر دوی موارد ذکر شده نیاز است و بدون هر یک از آنها حرکت سازمان با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد.
شرکت کنندگان در دوره بصورت کارگاهی با تفکر استراتژیک آشنا می گردند
دوره ايزو 9001 بمنظور برآورده سازی خواسته های مشتریان و جلب رضایتمندی آنها ، سازمان ها ی کوچک و بزرگ اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 می نمایند با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ( ایزو 9001) در سازمان ،فرآیند های سازمان و مسئولین فرآیند جهت انجام فعالیت های خود بصورت شفاف مشخص می گردد روش های اجرایی و دستورالعمل های مطابق با الزامات ایزو 9001 و الزامات قانونی و بین المللی مرتبط با سازمان تدوین شده و در سازمان اجرا می گردد . تمامی فعالیت های صورت گرفته در سازمان در راستای برآورده سازی الزامات مشتریان و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی آنها صورت می گیرد.
دوره مباني ، مستند سازي و تشريح الزامات سيستم مديريت كيفيت ISO 9001 :2008 ، الزامات ایزو 9001 و نحوه مستندسازی (شامل تدوین خط مشی کیفیت ، اهداف کیفیت ، روش اجرایی و ...) ایزو 9001 بهمراه کارگاه های آموزشی تشریح می گردد
آموزش مدیریت انرژی ایزو 50001
نوشته شده توسط مدير سايت
سیستم مدیریت انرژی ایزو 50001 می تواند به شما در کاهش هزینه های انرژی و تاثیرات زیست محیطی فعالیت های شما کمک نماید
آشنایی با استاندارد بين المللي مدیریت انرژی ISO 50001 و مزایای اقتصادی و زیست محیطی ناشی از آن و نحوه برنامه ریزی ، سازماندهی و مدیریت مصرف انرژی در سازمان ها و مروری بر ممیزی انرژی در دوره آموزش سیستم مدیریت انرژی ایزو 50001 تشریح می گردد
آموزش ارتباط موثر با مشتری
نوشته شده توسط مدير سايت
امروزه ارتباط با مشتری نقش بسیار مهمی در جلب رضایت مشتری ايفا مي نمايد و بی شک ادامه ی حیات هر سازمانی ، ارتباط اثربخش با مشتریان خود است تا بتواند در مسیر رقابت گام بردارد .
آموزش HSE سيستم مديريت ايمني و بهداشت شغلي HSE-MS
نوشته شده توسط مدير سايت
امكان سنجي ، برنامه ريزي و اجراي هر طرح يا پروژه حتي با دارا بودن مزيت هاي فني و اقتصادي در صورتي كه در تعارض با اصول بهداشتي ، ايمني و محيط زيست باشد قابل توصيه نمي باشد،با توجه به ارتباط تنگاتنگ بهداشت ،ايمني و محيط زيست و بهر ه گيري همزمان از آنها ، باعث كاهش هزينه ها و صرفه جويي در زمان گرديده و با توجه به سابقه و نقش تاثيرگذار صنايع نفت و گاز و پتروشيمي در اقتصاد كشور و تجربيات نفتي بين المللي در زمينه استقرار نظام هاي مديريتي ، نظام مديريتي ( HSE ) مناسب ترين گزينه براي اين قبيل سازمان ها مي باشد.
در دوره آموزش HSE ، با الزامات استاندارد HSE و نحوه مستندسازی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی بصورت کارگاهی آشنا شوید
آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM
نوشته شده توسط مدير سايت
امروزه ارتباط با مشتری نقش بسیار مهمی برای تمام شرکت ها و سازمان ها در ارزیابی و گرفتن بازخورد های خود از مشتریان دارند تا بتوانند رضایت مشتری را جلب نمایند و به هدف خود و مشتری برسند . بی شک ادامه ی حیات هر سازمانی ، ارتباط اثربخش با مشتریان خود است تا بتواند در مسیر رقابت گام بردارد .
CRM یک روش استراتژیک است که مشتریان را به عنوان هسته اصلی کسب و کار به رسمیت می شناسد سازمان ها در حال یافتن مشتریان می باشند و CRM رابطه بین مشتری و سازمان را بهبود می بخشد حفظ این ارتباط در طول زمان منجر به بهبود رضایت مشتری و وفاداری مشتریان می گردد
دوره مدیریت ارتباط با مشتری ، جنبه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری CRM و همچنین تجزیه و تحلیل مولفه های کلیدی از CRM و چگونگی یکپارچه نمودن CRM در سازمان را تشریح می نماید
دوره مجازی صنایع و مدیریت
دانلود کتاب
شما میتوانید کتاب الکترونیکی آموزش شش سیگما برای تجارتهای کوچک را رایگان دانلود کنید.
عضویت خبرنامه
تماس با ما
برای ارتباط با ما می توانید از راه های زیر استفاده کنید:
دفتر مرکزی (MSI) و دفتر آموزش:
تلفن: 30-66569429 021
فكس: 66568065 021
پست الکترونیکی: info [at] msi.co.ir